Στο τέλος του σχολικού έτους δόθηκαν Βεβαιώσεις Συμμετοχής στους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η Πολιτεία των Παιδιών».
Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια επιβραβεύσαμε τη συνέπεια, τη δημιουργικότητα και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών σε όλες τις δράσεις του προγράμματος.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την όμορφη προσπάθειά τους και ευχόμαστε να συνεχίσουν να συμμετέχουν με τον ίδιο ενθουσιασμό σε νέες δημιουργικές εμπειρίες!
